A férfiak mindig negatív hozzáállást tanúsítottak a tradicionális fodrászatokkal kapcsolatban, ahol bár külön helyiségekben, de mindkét nem képviselőit egyszerre szolgálták ki. A férfi fodrászatok újjáéledése lehetővé tette az erősebbik nem képviselőinek, hogy a kíváncsiskodó női pillantásoktól távol, kellemes légkörben, felesleges és zavaró pletykáktól mentesen szépülhessenek. A „barber királynők” nem véletlen lettek ilyen népszerűek.
Az A76-barber shop az a hely, ahol az urak olyan hasonló gondolkodású társakkal találkozhatnak, akik figyelemmel kísérik a megjelenésüket, fontos témákat tárgyalhatnak meg egymással, barátságokat és üzleti kapcsolatokat köthetnek, valamint frissítő welcome drinket ihatnak. Az első férfi fodrászatok az ókori Görögországban jelentek meg. A barbershop kifejezés ekkor még nem volt ismert. Az ilyen létesítményekben a férfiúi nem képviselőinek nemcsak haj- és szakállvágást, hanem számos egyéb népszerű kozmetikai eljárást is felajánlottak.
Hasonló szolgáltatásokat kínálnak a modern barbershopok is. A jelenkori férfi fodrászat elődje a XVIII. században kerül először említésre. Eleinte Európára voltak jellemzőek de egy idő után Amerikában is elterjedtek és ezzel egyszerre a professzionális szakáll-gondozási szolgáltatások is megjelentek. A 70-es években, a hosszú hajdivat miatt, ezek az intézmények kicsit feledésbe merültek. A fodrászok kezdetben nem voltak hajlandóak ilyen frizurákkal dolgozni, ennek eredményeként a férfiak a női hajmesterekkel voltak kénytelenek levágatni a hajukat.
A barbershopok népszerűségének új hulláma 2010 elején jelent meg, amikor újra divatossá vált a szakáll. A modern férfi fodrászat a haj- és szakáll-gondozás egész kultúrájának részévé vált. Számos borbély a szakmát nem is munkának, hanem életmódnak tekinti. Az A76-barber shop királynői kellemes beszélgetéseket folytatnak az ügyfelekkel, megteremtve a legkényelmesebb légkört. A borbélyszalonban kellemes légkörre, visszafogott belső terekre, jó italokra és pihentető beszélgetésekre számíthat.